torsdag kväll!

åter torsdag snart helg alltså, tiden går väldigt fort just nu faktiskt! snart är det alla hjärtansdag också men det orkar man ju inte bry som om haha !

idag har ja gjort klart min evolutions uppgift , skönt skönt! labbrapporten är även snart klar ska bara skriva en kort sammanfattning. har även hunnit med att söka ett jobb och så har ja även simmat!  fan träningen har ja verkligen kommit igång med ! det är nice som fan..

nu tänker ja dra mig till tv:n en stund sen ska ja plugga igen , har prov om celler lungor och "blod" , på tisdag!
har lite mycket att göra just nu men det lär göras!


kan man träffa en knasigare människa ?  hahaha gud hjälp mig ...

Kommentarer
Postat av: jossan

Felicia dåå.. vad har jag sagt om det här. Uppdatera! ;)

2009-03-05 @ 16:53:03
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0