Fredag då!

Ja idag är det fredag , och här sitter man själv framför datorn! skriver med Fia , fan vad jag vill tillbaka till Bryssel nu! men men det är lite omöjligt för tillfället.

vet inte vad det är med mig , har blivit så deppig orkar inte äta nästan heller ! åt på ikea idag med mamma och syrran, det var första gången jag fick i mig en en normal portion på flera dagar med resultatet blev ont i magen! jag känner aldrig något jävla sug. hoppas att morogen dagens planer piggar upp, lite fest skadar nog inte just nu...men orka lägge ner massa pengar på att gå ut på krogen då , aså jag har pengar men vill inte lägga ner dom på att gå ut på en tråkig krog i tråkiga sandviken , nej tacka vet ja celtica haha ,och la you som ja iaf tyckte om , lammkött haha;)  yeah..

det är jobbigt när man inte vet saker och ting ,blir bara illamående....



jag och anna hade lite sköj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0