inåtvänd!

denna vecka har inte varit min bästa! har varit rätt nere och sådär men börjar känna mig bättre, sitter just nu och pluggar franska och naturkunskap! kommer verkligen få plugga mycket dom här tre månaderna jag ska vara där på komvux!

just denna vecka har jag velat bli liten igen , alla saker man gjort har inte hänt, alla misstag är ännu inte gjorda! bara att få vara liten och inte ha en massa saker man ska tänka på eller göra , att få leka skratta och bara vara utan att man ska känna det där ansvaret.



sen så blir det bara mindre inlägg här också! har inte haft tid i veckan faktiskt. Har varit hos min pappa som kom hem från filippinernan nu i måndags  , den knäpisen har gjort 7 tattueringar! han är lite rolig ,åker dit med noll och kommer hem med hela sju stycken och dom är inte så små heller! sen har jag också skaffat mig friskvårdskort på parkbadet , så igår var jag på box, var skit roligt fast det vart ganska tufft , jag vart ensam när alla delade upp sig i par så jag fick vara med insdruktören, och hon var inte svag dirket haha! men hon tyckte att jag var duktig , hon sa det iaf hela tiden. fick till några väldigt bra sparkar och slag. vill träna imorgon med ,men det fanns bara afrikanskdans och det var fullbokat!

nu ska åter gå till mitt pluggande!  ha en bra helg alla , och ni om bor nära mig hör av er om vill hitta på något ikväll, jag sugen på vin  bye bye puss


haha ett gammalt kort på mig och desireè och mikaela tror jag att den andra tjejen heter! jag tror att ja gick i nian där!


Kommentarer
Postat av: Desirée

haha nämen ojdå! har du så gamla kort, de får du allt ta och skicka ;)

2009-01-21 @ 18:10:40
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Desirée

haha nämen ojdå! har du så gamla kort, de får du allt ta och skicka ;)

2009-01-21 @ 18:10:56
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Desirée

haha nämen ojdå! har du så gamla kort, de får du allt ta och skicka ;)

2009-01-21 @ 18:11:28
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Desirée

HAHA ojdå vad många likadanna kommentarer det blev, här har du en till föressten ;D

2009-01-21 @ 18:12:14
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0