det är kallt i Sverige idag !!!

ja fyfan idag har det varit kallt!

Har jobbat idag ,dom ringde in mig imorse! trevligt att jobba lite, sen efter det så har ja inte gjort så mycket faktiskt! har tagit en promenad med mamma i kylan. och nu  iväntar jag mina kära stora syster Evelina som ska komma och hälsa på här hemma och ja tror att andreas är med också , väldans trevligt!  ska väl äta lite popcorn och kolla på tv med familjen senare, är så mysigt med familjekvällar ibland , synd bara att ja har fyra syskon till som ja inte får mysa med bara, alla kanske inte vet att ja har 6 syskon ,alla är på lite olika håll! och där får vi skylla på min fader.

Imorgon blir det ju som ja skrev igår att åka till  Eskilstuna , och ja ska köra dit hehe! har aldrig kört så långt förut så jag hoppas vi överlever, men ja tror att jag är redo!!!

har börjar fundera på att dra utomlands efter sommaren , söka jobb och just nu så står England , Irland . Holland högst på min lista.. ska försöka dra med mig Jossan , men om hon inte vill så drar jag nog själv. Men ja tycker att hon ska ta chansen. hon kan ju liksom bara åka hem om det inte funkar!

Nu väntar soffan och tv på mig !

Ha en jätte trevligt fredags kväll!

puss bye bye
 


Kommentarer
Postat av: jossan

WOHO 3 nya inlägg :D det var på tiden:D

2009-06-06 @ 16:01:12
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

paj är jätte gott=)

Visst är det så himla tråkigt med sverige-väder nu i juni. Det ska vara soligt & varmt. Jag hoppas i allafall att det är varmt ute när jag tar studenten så att man inte fryser ihjäl sig där i klänningen..=/

2009-06-08 @ 00:24:21
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: tc

men hallå ! har du tagit körkort ? när ? och varför har du inte sagt något ? grattis i efterskott då antar jag haha ;)

2009-06-14 @ 22:48:01
URL: http://deadbird.blogg.se/
Postat av: Donna

oj, sex syskon? Jag hängde bara med på fyra, ofelia, evelina, robin och natalie? Har du två till? :) Mysigt!

2009-06-19 @ 18:52:55
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0