en söndag!!

I helgen var det ju midsommar , vilket jag firade hemma hos Markus med trevliga människor ! hade väldigt troligt , spelade singstar typ hela natten!  lite grillning och så blev det också , lina hade gjort cheescake och det var den godaste jag har ätit hittils , mums mums !!!

har även jobbat denna helg fredag om det nu räknas och nu idag då! och just nu är jag hemma hos jossan och kollar på hannibal rising?.. har sett den förut med det är faktiskt bra.

imorgon blir det att jobba , sen ska ja på någon risketta på körskolan som man nu måste gå på om man vill ha körkort , sjukt dåligt. sen ska ja hem och fira min lillasyster om inte är så liten längre hon fyller 13 år. tiden går alldeles för fort tycker jag!  vill att det ska bli juli nu så man vet om man kommit in på det man sökt på högskolan , om inte så drar jag nog iväg igen någonstans!  


ja nu ska ja fortsätta kolla sen ska ja ut på en promenix , om vi nu orkar !!! har fan blivit dåligt med motionen på senare tid , men så blir det ju alltid på sommaren , man jobbar och göra en massa annat så träningen blir inte av typ, hehe ! ändring nuuu!!!

hade gött puss tjing


en bild på två av mina systrar , Ofelia och Evelina  och en på mig då från förra sommaren !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0