haaluu

en tidigt torsdags morgon ? haha är det nu ! jag är ganska trött och ja ska snart sova.

igår och idag har ja varit med Anders , även hans bror och hans vänner! har haft det väldigt roligt och väldigt grabbigt mkt data och tvspel. somnade typ runt 06:30 efter att spelat fifa ? och något os spel i några timmar:P
har även hunnit med att gå på min syster teater/musikal som var bra , min syster var bäst så klart ! och så har ja och anders även spelat tennis, as kul !!!! 

imorgon eller idag  ska ja och jossan handla mat ska ju bo här så det behövs mer food , sen blir det ju sol tror jag iaf  och då måst ja sola , sen ska ja spela tennis med anders!

för övrigt har ja köpt en laktosfri youghurt som var as god , det trodde ja inte att den skulle vara !
kommer nog klara av min nya livsstil ! har känt mig bra i två dagar , har inte drukit mjölk eller fil mm på tre dagar nice nice !
fast har ätit lite bröd, samman lagt kanske tre mackor ! det tar lite tid att vänja sig faktiskt....



ja nu ska ja sov!
hade en bra torsdag i värmen

är den  någon som har lite tips om laktos och glutenfri mat eller så ?


bjuder på denna läckra bild !  tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0