hehe im back!

ja efter ett väldigt långt uppehåll "3 månader" så är ja sugen på att börja skriva igen .....

ja men vad har då hänt i mitt liv under denna tid ?  den tråkiga sanning är att det inte har hänt ett skit typ!
har iaf träffat Nathalie och Anna , vilket var väldigt roligt. har även träffat Fia !!!!!  har varit väldigt mycket med Jossan under våren här, mkt popcorn och godsaker har det blivit även många promender!, kära Carolina jobbar just nu i stockholm , väntas komma hem på riktigt i augusti..

jag hoppas dock att min sommar kommer bli rolig , har iaf fått sommarjobb vilket ja tackar väldigt mycket för haha !!! ska även åka på en familje semester till Rhodos  i juli , så lite har sommaren att erbjuda ...


kanske ja skriver mer sen ikväll om det hänt något roligt vilket ja tvivlar på !!

en rolig sak ja kom på nu är ju att Desireé har fått en liten flicka!! försommarens/vårens finaste nyhet iaf!!

hade bra mina vänner och ovänner!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0