hos jossan idag/ikväll

Idag vart det valbo med farmor och min syster Evelina , köpte ett kakfat hehe, och två tröjor ....  Min farmor är inte den bästa föraren i denna kommun, hehhe

sen så har ja varit och firat min tremänning fredrik, han har fyllt 18 år !! åt lite smörgåstårta och after eightmuffins musigt...
tog sedan en lång promenad med deras två söta hundar , ska börja göra det ibland de är skit bra för då kommer ja ut oftare! fick även träffa Desiree Andreas och deras underbart söta Molodey, kommer även träffa dom en sväng i morgon !

nu är ja i storvik och umgås med jossan , nu är det hells kitchen ! måste se det nu skriver med sedan

puss bye


i helgen kommer lina hem . då ska vi äta cheescake och dricka vin !!
 

Kommentarer
Postat av: feliciaö

Va med och delta i frågestunden, fråga i stort sätt vad du vill! :)

http://feliciaostman.blogg.se/2009/june/fragestund-1.html#comment

2009-06-11 @ 19:10:25
URL: http://feliciaostman.blogg.se/
Postat av: tc

haha nähä x) ja du, jag vet inte jag, det blev lite rajtare i mitt schema än vad jag hade tänkt mig haha ;D men vi SKA åka någon gång sommar ! ;)

2009-06-19 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0