tråkig måndag !!pp löjligt!!!

Helgen som var har varit väldigt trevlig , elin tog studenten ! hade väldigt roligt med alla i Eskilstuna..
sen på söndagen drog jag till farmor och farfar , pappa var även där ! så jag sov kvar där. väldans mysigt

men helgen bjöd dock på en väldigt tråkig grej , Sverige förlora ju mot danmark, det sved!
stackars Henke som också  förlora sin bror , kul att kanske förlora en plats i vm och sin bror på samma dag ! tufft
får helt enkelt hålla tummarna och tårna nu på onsdag!

Och för folkpartiet gick det ju bra för i Eu- valet ! roligt
piratpartiet tycker ja inte har så mycket i bryssel att göra ! men alla kan ju inte ha samma åsikter som mig!!!!

nu ska ja städa mitt rum ,



Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

Synd om henke jaa=(

jag tar studenten nu på FREDAG!=D

HEHE super nervös är jag..vet du något jag borde tänka på den dagen?? kram

2009-06-09 @ 12:36:22
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0