Vem vet inte du , Vem vet inte jag Vi vet ingenting nu vi vet inget idag!

sitter just nu och lyssnar på lisa ekdahl, och kollar runt lite , ska snart ut på en promenad nu tror jag , har nästan slutat regna nu så man ska väl passa på att röra på fläsket!!

ihelgen ska jag ner till eskilstuna och fira Elin , hon tar studenten ! ska bli väldigt roligt var ett tag sen ja var ner nu.
jag köpt en klänning igår från sisters väldigt fin tycker jag att den var , är lite osäker om färgen passar på mig men varför skulle den inte hehe! skulle även köpa mig ett par skor men hittade ej några som ja ville ha , och dom som ja ville ha fanns inte i min storlek, fattar inte varför alla skor inte finns i storlek 35 tycker det är ganska taskigt mot oss som har små fötter!!

kan dock inte lägga upp bildenpå klännigen här , är någe fel fattar inte!


jag och världen gulligaste Albin , mitt kusinbarn

nu ska ja dra ut då ,  hade gött   bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

vilken sötnöt=)

2009-06-04 @ 23:04:01
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0