dahoo

nu är det söndag haha , tidig söndag !

jag har varit med anders hela dagen och hela dagen igår mysmys!
var på bio idag , en jul saga den var awesome ,i 3D  var coolt... och roligt ! före bion spela i biljard och jag vann flest gånger föra jag är bäst.

sen när vi kom hem spela i poker och där vann ja inte , så anders ska få 20 kronor och massage av mig sen , men jag vill tillägga att jag var typ bäst i hela spelat med anders fick en sådan tur på slutet ..
imorgon ska vi spela bedminton och vi kommer säkert göra mer roliga saker.. jag tycker om att vara med anders hela tiden..

prata med lina på tele idag var roligt ,

nu ska ja sova bye


Kommentarer
Postat av: Anders

Älskar dig <3

2009-11-08 @ 00:49:20
Postat av: jossan

du pratade med mig med på tele. det var också roligt ;D

2009-11-08 @ 11:30:34
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0