jaa är dålig

på att skriva här , men det kanske beror på att ja är så upptagen hela tiden ? nä jag är bara lat och trökig!!!!

men ja tänkte att ikväll ska jag  låta er få lite av mig : )

jag har tenta snart , och ja fattar typ inget av kursen ! och det beror på mina så kallade lärare borde dock inte få vara lärare. förstår inte vad han säger och inte vad han skriver , jag är inte ensam att känna så här jag tror att alla i klassen om man nu kan säga så är lika arga på han som jag , eller ja tycker iaf att dom ska vara det!  vi ska nu imorgon få två andra lärare som ska komma och förklara mer för oss om ja nu har uppfattat det hela rätt. så vi får hoppas att allt faller på plats.

i helgen har ja bara varit med anders , och just ja mamma & anders och ofelia har varit här uppe och hälsat på , var jätte kul att dom tog sin tid att hälsa på mig och anders så klart uppskattades verkligen.  åter till helgen , vi har myst kollar på film , spelat biljard med anders kompsiar lars och krull, och så gick vi på bio killarna gillade inte film så mycket men ja tyckte om den , trubbel i paradiset ! 
nu spelar anders poker med han kompisar, jag ville inte vara med  så jag stack och tränade , trodde dom skulle vara klara vid det här laget men icke .. men han har lovat mig en middag och han vinner haha ! nice nice

ska börja skriva oftare nu !  men nu ska ja duscha ja är as svettig hihi



haha , ja bjuder på en otroligt vacker bild på mig , nyvaken och förjävlig ,men ja tänkte att alla borde se felicia i detta tillstånd !


Kommentarer
Postat av: jossan

haha, snyggo! :D

2009-11-02 @ 22:00:08
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: fia

jag saknar att se dig i detta tillstånd

2009-11-09 @ 22:04:56
Postat av: fia

jag saknar att se dig i detta tillstånd!

2009-11-09 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0