matprat = en glad Felicia

jag älskar mat , att äta mat prata om mat göra mat!   just nu sitter jag och pratar om jul mat med lina ! hon ska julfest , hon hade en förra året men ja missade den eftersom jag var i Bryssel då. Men iår ska ja få vara med yes. Jag är lite övertaggad med när det handlar om mat blir jag så ! saknar mina vänner hemma så mycket så självklar är ja taggad på att vara med dom också.

tänkte på det där med mat , att jag blir så taggad på saker när det handlar om mat. Jag Jillian och Anna ska ut och äta på fredag , grekiskt!   och jag har redan bestämt vad ja ska äta sitter och jag sitter & tänker på det hela tiden.
jaa mat är viktigt!

imorgon ska ja färga håret eller slinga det , hatar min utväxt den är rätt äcklig. kan inte tänka på något annat när jag ser mig ispegeln. påtal om äckliga saker ja klarade inte min tenta omtenta om två veckor "inte ok"........
men som en vis donna sa " man har inte gått på högskola om man inte fått en omtenta" tänkte på dom orden idag när min puckade lärare sa inför alla vilket resultat jag fått och att det gick helt åt skogen för mig  , vad säger man till en sådan idiot istället för att visa han näven. HATA HATA HATA! visst gick det inte alls bra för mig men man behöver inte säga det inför alla , plus att varför det gick helt åt skogen var tack han som är
helt opedagogisk, jag är glad att han går i pension som man slipper han inågon annan kurs.

nu ska ha kik på film !

puss

jag och mammi på Rhodos

Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Jaa jag vet, satt och kikade på hela bilen nyss ;D jag kommer ihåg det som det vore igår - fast jag har för mig att vi träffade åshammarborna på pizzerian och sen var vi i nån lägenhet i järbo - men jag kanske minns fel ? :P



Den 5:e december kl 14:00 i Högbokyrka :)

2009-11-13 @ 01:41:30
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0