naaaha

jag längtar hem , till lina och jossan nuu..  men snart kommer ja hem iaf , saknar familjen med mest evelina anderas och pappi farmor farfar för mamma anders och ofelia har jag ju träffat för ett tag sedan!

jag ska komma hem lite oftare under våren , har varit lite mycket med allt nu denna höst med det är ju lite förståerligt eller hur det stavas, men eftersom jag nu ska flytta in med anders och så har jag mer pengar över , fast det är ju inte igentligen det som är problemet utan tiden , om ja ska hem har jag hundra människor ja ska träffa och ja hinner inte med alla och ja vill inte att någon ska bli ledsen haha , låter som att ja är världens viktigaste! hih

idag hade jag redovisning , om min grupps  ide om en awesome design ! har ju aldrig gillar att prata inför folk men snart är man ju van , har ju redovisningar hela tiden alltså muntliga. men ja har omtenta nästa lördag eftersom jag inte klarade förra kursens , inte så roligt med vafan jag kommer nog klara den nu. läraren ska att han skulle göra tentan mindre teknisk eftersom det bara var bitare som fick U .  tycker jag var  väldigt snällt av honom , finns hopp för han!

nu ska ja mysa med darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0