biljard och te och bokshopping!

ja som rubriken lyder så är det som står på chemat nu denna lördagseftermiddag.
antar att det finns böcker kvar på bokrean ? hoppas vill ha två böcker ,så länge vi båda andas och Elsas mode. kanske blir någon till bok hra hamnat i en period när jag vill läsa massa böcker och den perioden kommer allt för sällan i mitt lin numera. När jag var lite läste jag mycker mer än vad ja gör idag , tycker ja är dumt!

har nu ätit frukost med Anders och skall nu göra mig klar för stan, är sugen på marrängswiss"ursäkta stavning"
och i Anders guldbok där det finns en massa rabattkuponger kan man köpa två sånna för 95 kr :)  tycker om hans guldbok undra varför inte jag köpte en sådan? eller skulle väl inte varit nödvändigt nu när ja ska fytta hem en stund. men ska absolut köpa en när jag åker tillbaka till Umeå i augusti.


tjing !!

vil ha värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0