bowling!

ikväll ska jag bowla det är roligt fast jag är inte så bra på det, men man måste ju inte vara bra på att eller hur ;)

träningen gick awesome jag är ju så jävla stark ja , eller så inte! men jag vill inte bygga muskler för ja är ju tjej och det är inte snyggt på oss enligt mig, så jag tar inte så mycket vikter.

imorgon ska jag jag hem till jilliano"jillian" hon ska ha korridorsfest/inflyttningsfest kommer bli jätte roligt.

jag vet inge bra gym i viken , ni som  läser min blogg vet något bra gym så tell me ! :)

förrsten jag har blivit en zoo world nörd , inte OK!!!!!


Kommentarer
Postat av: jossan

börja gymma där jag gymmar !:D

2010-02-27 @ 13:05:37
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0