hem hem !

jag ska flytta hem för en tid , och det är pågrund utav att jag inte har något jobb just nu och har hoppat av. jag vill inte slösa alla mina pengar på att bo hemifrån vill spara dom tils ja börjar studera igen till hösten.

men ska bli skönt att komma hem iaf , träffa vännerna mina :) och familjen så klart.
men jag trivs väldigt bra här uppe i Umeå och kommer sakna lite folk här uppe mest anders min älskling, men vi kommer ses endå. jag kommer sakna Iksu som jag hänger på nästa varje dag, men jag har fått möjligheten att
frysa mitt kort vilket är super. 

tänkte skriva mer här nu vill att anders ska kunna läsa den, fast vi kommer ju prata med varandra mycket , men ja kan tro att det är roligt att han får läsa lite med ! min sötnos

tänkte lägga upp lite nya bilder..


Kommentarer
Postat av: Lina

wihoo, ska bli skönt att du kommer hem :)

2010-02-26 @ 14:02:10
URL: http://grymlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0