söndagmys söndagstvättning! Grattis Finland

idag blir det som ja skrev ovan mys och tvättning, finns inge bättre än när allt är rent !

åkte aldrig till jillian igår var lite nere så ja orkade inte träffa en massa folk, men vart en skön hemmakväll istället med melodifestival och film , melodifestivalen sög igår typ! fast jag tycker det är så dåligt med alla dessa deltävlingar varför kan vi inte ha som det var förr? en tävling sen är det klart. eurovison är roligast att kollar på förra året håll jag på att dö av Alexander Rybak, var faktiskt helt nere i honom ett tag fast sen kom Anders och jag blev nere i honom istället. eller kom och kom har ju känt han i tre år. men känslorna kom då iaf på riktigt, har alltid tyckt om honom!

men nu ska ja sluta babla och tvätta stället!

förresten GRATTIS finland till bronset , känns bra antar att farmor farfar pappa och ja finsksläkten är glada nu ;)
jag är ju faktiskt 75% finsk eller hur man ska säga, inte mycket svenska rötter här inte hahaha!


farmor och jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0