Fadder middag

som jag skrev ovan så ska jag iväg på fadder "middag" senare ikväll. kommer nog bli riktigt trevligt!

efter denna vecka fullt med läsning och föreläsningar känner jag mig lite snurrig och trött , det är så mycket att ta in och att man ska lära sig att se och tänka på ett helt nytt sätt. känns iaf bra att det finns andra som känner lika som mig. kan ju lätt bli att man känner sig dum i onödan och det är ju inte så bra för självförtroendet :) men denna fredag ska jag inte läsa eller något annat , ska försöka  slappna av lite, kanske även imorgon hehe. imorgon är det ju även maskerad och jag har valt att vara tingeling , kan visa imorgon hur ja kommer se ut !







en bild från zakynthos  från isommras! var otroligt fint när man kom ut på havet och fick se hela ön!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

låter som en trevlig kväll :)

2010-09-03 @ 13:14:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0