föreläsning !

under denna förmiddag har jag läst kurslitteratur som man måste ha hunnit läst, inte hela boken med några kapitel!
ska kila iväg nu på en föreläsning ska bara slänga i mig min lunch som idag blev havregrynsgröt. som ja var lat och gjorde i micron hihih!!!


igår köpte jag lite prylar som man behöver till skolan.  Jag kom på sen att allt ja köpte var i rosa utom dom där små klistermärkerna! kände mig lite töntig där. slängde upp en bild på mig också för att visa hur jag ser ut idag.
och även på min gröt och min bok !





Kommentarer
Postat av: mamma

sen när börja du gilla rosa ,sötis

2010-09-01 @ 14:05:58
Postat av: felicia

haha ja , rosa är ju en väldigt fin färg faktiskt;)

2010-09-01 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0