solen är framme !

idag är solen framme och det är ju bra , hösten ville vekligen komma tidigt till oss här uppe i Umeå. Inte så roligt att behöva ha väntar i augusti.

Men nu tänkte ja berätta om sommaren som jag i stortsätt spenderade här i Umeå. Jobbar ju på ett ställe som heter rex och det är en restaurange/nattklubb. jobbade mest på uteserveringen! umgicks mycket med Linda och Cicci. sen åkte jag hem till Järbo/sandviken där ja även jobbade på mitt gammla sommarjobb lillvik som är ett äldreboende som jag nu har vart i tre sommrar! träffade mina underbara vänner där hemma. Sen åkte jag till Grekland med anna och hade en skön vecka innan allt plugg och stohej. vi hade en trevlig vecka!

jag och anders har även fått en lägenhet som vi flyttar in i oktober, en tvåa!
ska bli väldigt skönt att få bo bara jag och anders.

nu måste jag plugga har så sjukt mycket att läsa.

caio puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0