höst!

hösten har kommit på allvar nu och så klart med blandade känslor! jag älskar ju hösten men jag tycker att de borde vara så kallt. jag tycker om att klä mig i lite tjockare kläder och mycket svart, gillar inte att ha för mycket färg!
Har haft nollning i två veckor och denna gång var jag fadder, har ju varit nolla två gånger så det kändes skönt att få vara fadder. Har haft sjukt kul och träffat mycket trevliga människor, men jag är förtillfället rätt sliten och min hals har gett upp men efter lite kurering så är jag på banan igen;)  nu måste jag göra mig klar har föreläsning kvart över ett och ska innan hinna iväg och köpa lite löshår, kommer bli så sjukt nice med mer hår wohoo!!
har inge bilder från nollningen men får tillbaka min kamera idag så det kommer!
tjing bye

Detta kort är från nollningen förra året, var tingeling haha

Kommentarer
Postat av: mamma

sötnos

2011-09-20 @ 08:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0