kan det sluta regna ?

Är så trött på regn!!! mitt hår klarar inte av regn jag vill att det ska vara platt, har ju inte platt hår och när man har lite kortare hår och page så blir det inge bra om det inte är platt!! vart mycket platt här men tycker det är lite jobbigt.
köpte som sagt mitt löshår idag är nöjd, måste dock köra med lite silverschampo då mitt hår är lite för vitt. kommer bli as bra tror jag i alla fall, testade att sätta i det för en stund sedan men utan bra resultat får öva hela kvällen helt enkelt.
min dag har varit väldigt lugn folk är inte så taggade efter denna nollning, jag känner mig faktiskt  väldigt utvilad efter igår då jag låg i sängen hela dagen :) det är bara halsen som strular. ikväll ska jag tvätta och jag tänkte också baka lite för familjen kommer ju på besök i helgen,  då tycker jag att det kan vara trevligt med lite gofika hoho!
tänkte också tala om att jag har köpt löshåret från http://www.rapunzelofsweden.se eller jag köpte det faktiskt från deras lager shop då det ligger här i Umeå smidigt och bra.


Kommentarer
Postat av: mamma

det ska bli gott med gofika //// puss

2011-09-20 @ 08:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0