upp och ner, ner och upp

mm alla dagar kan inte vara bra dagar, dagen började bra sen vart den inte bra, men snart blir den bra haha. förlåt om jag skriver så konstigt! men jag ska snart iväg och äta mat med kristina och elin på rost sen ska vi gå på bio, jag saknar dig ska vi se och jag kommer så klart att grina, jag grinar typ till scrubs! jag är en liten lipsill men det visar ju på att jag har en väldigt känslig sida bland den hårda :) jag är en fin fin blandning.
Men som sagt livet kan inte alltid vara lätt och det är ju bra får då är man så tacksam när det verkligen är bra.

typ fyra år gammal bild på mig och min fina carolina <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Aaah, tyckte såå synd om dig när du gick idag från föreläsningen. Men det kändes bra när jag såg att Elin och Kristina även följde efter <3 Så du inte gick själv. Hoppas ni får det mys mys ikväll!

2011-09-20 @ 17:31:51
URL: http://svanholmstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0