jag tänker igen!

Jag tänker åter igen göra ett tappert försök med denna blogg, alltså jag är sämst på att blogga!
Men om man inte tänker på att man måste blogga så kanske det blir bättre. vi får se!
Mycket har hänt faktiskt, min fina pojvän har fått jobb i Stockholm så han flyttade dit idag faktiskt.
Kul för han men inte så roligt för mig, men jag flyttar ner till honom om några månader så jag får
helt enkelt stå ut ett tag. Känner mig lite trött på Umeå, kanske för Anders inte är här hm hm.
Annars är det helt ok med dig, mycket att göra dock! ligger lite efter med plugget men jag håller på att ta igen sakta med säkert :)
Detta år fyller jag 23 år, så jag måste börja få ordning på mig själv. bli mer vuxen ta mer ansvar. Jag är trött på studenlivet med fester och så blä blä inte för att jag festar så mycket men två gånger i månaden är enligt mig för mycket(för mig). Jag ska faktiskt också bli moster så det är ju också ett skäl varför man måste mogna på sig! vill bara att våren ska gå fort så jag får flytta ner till min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0