kall svart natt!

det är rätt kallt i Umeå, sjukt mycket snö också, en riktigt vinter med andra ord höhö!!
idag har jag jobbat brunch med bästa Sofia, sedan for jag till Anna och umgicks med henne och hennes syster josefin. var väldigt trevligt mer lite vin, ost och kex plus choklad :) sen for vi till all stars och käkade lite middag, vart även bjudna på drinkar av några killar som vi inte rikigt visste vilkadet var och dem kom inte fram och sa något heller, rätt skumt tyckte vi men ganska roligt!  hade en väldigt trevlig kväll!
nu ska jag kika på buffy och försöka sova, ska upp rätt tidigt imorgon måste dra ner på universitet och läsa lite. Sen blir det årets första träning, rätt sent jag vet men ibland räcker tiden inte till haha! sov sött alla fina
anna och sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0