kom på en sak!

jag kom på en sak nu på sena kvällen, jag beställde två par skor från members, fick paketet den 21 dec var ju hemma i Järbo då så jag kunde inte hämta det där jävla paketet, så jag drar den 4 jan för att hinna hämta ut det, och när jag sedan ska fara till posten(coop) så hittar jag inte mitt pass(har inget annat) så jag fick helt enkelt försöka hämta det endå. Har aldrig varit problem med det förut har alltid kunnat hämta mina paket utan. Men så klart bara för att jag åker typ 60 mil och tidigare än vad ja tänkt mig så får jag absolut inte hämta ut det. Vem fan blir inte arg i en sådan situation? alltså jag vart mest arg för jag var så trött och less och allmänt bara stöd på hela grejen, har ju inte varit något problem förr liksom. så jag ber snällt och säger att det aldrig varit problem förr, och hon vid posten ler så där äckligt och ser på mig ledsen och säger att hon är så ledsen, hennes min var så äcklig så ja råkade härma allt det hon sa och hennes min, sen bad jag henne dra åt helvete!!!  folk som kännr mig är väl inte så förvånade kanske haha! men jag ångra mig lite efteråt stackars tjej allstå kanske förstörde hennes kväll..
sen när jag kommer hem hittar jag mitt JÄVLA pass i resväskan i smutstvättpåsen!! varför i hela helvete  lade jag den där för ???
skorna är tillbaka skickade och jag orkar fan inte bry mig om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0