Stockholm

Imorgon åker jag till Stockholm för att hälsa på min älskling. Kommer vara där till måndag tror jag, så många dagar får vi tillsammans. Dino min katt ska också med hem sen, äntligen har saknat den lillepluppen! alltså jag ska hämta honom, för dem som inte förstod det.
Har varit sjukt trött idag, efter redovisningen så åkter jag hem dirket och la mig i soffan och jag somnade rätt snabbt. Men vill inte lata hela kvällen så jag ska försöka tving mig själv till iksu, eller så borde jag tvinga mig själv att plugga lite.
kollade igenom lite gammla bilder, rätt roligt ibland !
Jag och Anna sommaren 2008
När fia ville se om jag fick plats i hennes väska. Bryssel 2008
Bryssel november 2008
Rhodos 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0